neděle 17. února 2013

Douglas - velvety body lotion

Ahoj, dnes bych chtěla stručně popsat tělové mléko od značky Douglas. Do této parfumerie chodím občas  a to hlavně kvůli parfému, nikoliv kosmetice, protože jsem toho názoru, že i v drogerii se dá nakoupit kvalitně a levně. Jsem studentka a radši než za kosmetiku vrazím peníze do něčeho "potřebnějšího". Kdo by nechtěl mít doma stíny Lancome a Chanel, ale... ne každý na to má. Nicméně jsem tam po čase zase utrácela     a kromě mé oblíbené Chloé eu de parfum, jsem si koupila všemi do nebes chválené vlhčené ubrousky Douglas (opravdu jsou fajn) a narazila i na toto tělové mléko. Koupila jsem si menší variantu XS, která stála okolo 60-70 korun, což mi přijde cenově hodně příznivé. Krém příjemně voní a rychle se vstřebá, což hodnotím velice kladně, protože nemám čas ani náladu čekat 10 minut, než se mi vsákne krém do rukou. Dobře hydratuje a za tu cenu? Paráda! Určitě nebudu váhat a koupím si tento krém znovu a do Douglasu zajdu určitě častěji :)


Žádné komentáře:

Okomentovat